כל המידות כולן צריכות כוונה, חוץ ממידת הענוה שכן ענוה, שיש עימה כוונה שוב אין שמה ענוה. רבי מנחם מנדל מקוצק

הרשמה חינם למגזין הקבלה החודשי

אימייל:
שם:
שיעורים לצפייה
לימוד קבלה באינטרנט
לוח הרצאות וקורסים
ספרים | משה שרון
חנות ספרים ודיסקים
מאמרים
קורס | הרצאה | חוג בית
אימון אישי / זוגי
מן התקשורת
לפי הקבלה
זוגיות לפי הקבלה
טיפים לחיים
ספרי קבלה להורדה
חנות ספרים ודיסקים
חגי ישראל לפי הקבלה
פרשות השבוע לפי הקבלה
שאלות נפוצות | קבלה
פיוטים
שעורים להאזנה לפי נושאים

טוען
הי תום
תודה על שאלתך לצערי בגלל בלבול הולך וגבר אצל אנשים הם מקשרים בין חכמת הקבלה, פנימיות היהדות, תורת הנסתר, סודות התורה שעוסקת בכוונות, פנימיות המצוות וסיפורי התורה שעוסקת בלהראות איך הכל קשור בהכל איך בני האדם כולם הם מארג אחד... בקיצור, מקשרים בין החכמה הכי עמוקה בעולם לבין תכשיטים ו"טריקים" לעין הרע. מי שאמר לך את זה הוא בור ועם הארץ ולא מבין דבר וחצי דבר בקבלה. לגבי עין הרע - יש דבר כזה אך היא אינה פועלת על אדם חזק שמאמין בעצמו ובדרכו, שמאמין בה' ובהנהגתו, אלא רק על אנשים חלשים, חסרי חוט שדרה. כמו שכותב הרב קוק: "ע"י מה שהנפשות פועלות זו על זו יש מקום לעין הרעה שתפעול לרעה, אמנם לא תפעל כ"א על ידי חלישות הנפש המתפעלת. ותוכן החלישות בא ע"י מה שלא תמצא את הכרת ערך עצמה כראוי, ולא יהיו מרכז לפעולותיה כ"א מבט חיצוני של העין. ונפש חלושה כזאת שההשפעה החיצונה פועלת עליה להיות מרכזת את דרכה בחיים, תקבל על נקלה רושם מההשפעה החיצונה לרעה ג"כ". עין אי"ה ברכות ב'. לגבי "אלד" ושמות נוספים מתוך ע"ב שמות - אני ממליץ בחום לא להתעסק בזה בברכה משה
הודעה חדשה
שם:
נושא ההודעה:
תוכן ההודעה:
Captcha
שלח

אפסייט - בניית אתרים בניית אתרים אפסייט